online pharmacy no prescription
IPB

( | )

Reply to this topicStart new topic
> L10. Sant Just (Serveis Funeraris) - El Prat (Sant Cosme), Modificació del recorregut a Sant Just, 01/03/2007
V
Ramon
Feb 28 2007, 03:00 AM

T-50/30

Usuari
124
2-October 06
Barcelona
150

A partir de l'1 de març de 2007, la línia L10 modificarà el recorregut a Sant Just Desvern. L'entrada i la sortida al municipi es farà, en lloc de per l'Av. Baix Llobregat, per la Rbla. Gaspar Modolell, a través del túnel recentment construït per on passa també el tramvia, i arribarà per la Rambla de Sant Just i el carrer Indústria fins el Polígon Industrial i els Serveis Funeraris de Sant Just Desvern, al carrer Narcís Monturiol.
Go to the top of the page

+Quote Post
Ramon
Feb 28 2007, 03:26 AM

T-50/30

Usuari
124
2-October 06
Barcelona
150

Tira del recorregut:

+Quote Post
Domingo
Feb 28 2007, 05:01 PM

T-50/30

Usuari
177
5-January 07
L´Hospitalet.
427

Gairabè mai utilitzo aquesta línia. Pero la veig pasar sovint per l´Avinguda Josep Tarradelles de L´H., quasi sempre plena de gent direcció Esplugues, i les poquetes vegades que sí l´he usat m´he adonat de les voltes i revoltes que dona.

La meva pregunta es: no sería millor fer dùes de diferentes, amb origen i destinació totes dùes a L´Hospitalet, i aumentar els serveis direcció Esplugues?.

+Quote Post
Ramon
Mar 1 2007, 01:15 AM

T-50/30

Usuari
124
2-October 06
Barcelona
150

La veritat és que dóna molta volta, tant a El Prat com a la zona d'Esplugues i Sant Joan Despí, però suposo que deu estar concebuda per crear connexions dins de cadascun dels municipis pels quals passa, o fins i tot per facilitar la connexió entre punts concrets de municipis veïns que la resta de línies no cobreixen.

Plànol del nou recorregut:

En PDF: Al web http://www.emt-amb.com/resources/L10.pdf

En JPG: A l'arxiu adjunt
 L10.JPG ( 72.93 ) : 168

+Quote Post
Ricard
Mar 1 2007, 01:36 AM

Administrador

PTP Junta
2.464
29-June 06
l'Hospitalet de Llobregat
1

Aquesta línia fa anys que volen tallar-la en dos: el L10 i el L15, amb finals respectius a l'Hospitalet, perquè li costa molt mantenir l'interval de pas homogeni. El problema és que tota modificació ha de passar pel sedàs dels municipis, i això complica les coses. Personalment no m'agrada que una línia interurbana faci tanta volta, preferiria que les voltes les assumís el bus urbà L46 en el cas de Sant Joan Despí, per posar un exemple, i que la línia assumís un eix nord-sud entre Sant Just i El Prat de caràcter "exprés".

--------------------

+Quote Post
Álex B
Mar 1 2007, 10:50 AM

T-50/30

Usuari
169
2-July 06
25

Si os fijáis, la frecuencia ha pasado de 18 min a 20 en días laborables.

+Quote Post
Danzig
Mar 1 2007, 12:23 PM

T-70/30

Usuari
219
30-June 06
5

Para poder llegar a tiempo.

Hace un tiempo que los L16 pasaron de 15 a 20 minutos por el mismo motivo.

Una mierda, vaya.

+Quote Post
Ricard
Mar 1 2007, 07:30 PM

Administrador

PTP Junta
2.464
29-June 06
1

Baixbus, 01-03-2007

L10 amplia recorregut

D'acord amb l'Entitat Metropolitana del Transport, la línia d'autobús L10, que gestiona l'empresa Rosanbus, SL, amplia el seu recorregut en el municipi de Sant Just Desvern, connectant ara el centre d'aquesta ciutat amb el carrer de Narcís Monturiol, a on es troben els Serveis funeraris.

Aquesta línia uneix els municipis del Prat, l'Hospitalet, Cornellà, Esplugues, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern, i a partir de l'1 de març, tindrà un interval de pas de 20 minuts tots els dies feiners.

Des del Prat, la primera sortida serà a les 5:10 del matí i la darrera a les 22:10. Des de Sant Just, la primera sortida es farà a les 5:20 i les darreres de la nit a les 22:20 i les 22:45.

Us adjuntem fulletó informatiu.

Si teniu qualsevol dubte, resto a la vostra disposició,

Montse Gómez Aranda
Responsable de Comunicació de Baixbus
(Mohn, SL; Oliveras, SL; Rosanbus, SL)

--------------------

+Quote Post
Bonviatger
Mar 1 2007, 07:53 PM

T-70/30

PTP Junta
435
1-July 06
Cornellà de Llobregat (Fatjó)
20

Hola!

El L10 es de esos autobuses que te lleva a todas partes y, a la vez, no te lleva a ningún lado. Es decir, sabes que con él podrías llegar a medio Baix Llobregat, pero como da más vueltas que el 29, como se suele decir, pues no suele interesar. Por eso, no lo coges y, por lo tanto, tampoco sabes exactamente qué recorrido hace. Y, encima, tiene una frecuencia de paso poco atractiva. Yo, por ejemplo, nunca lo he cogido, pues me resulta más cómodo ir caminando o, si la distancia es muy grande, buscar otra alternativa más rápida y con la que pudia calcular mejor el tiempo que voy a necesitar.

Yo siempre he pensado que, ya puestos a dar vueltas, el L10 debería ser prolongado hasta el aeropuerto, ya que permitiría, pese a los rodeos, ir desde Sant Just, Sant Joan Despí o Esplugues al aeropuerto sin necesidad de tener que hacer hasta tres transbordos, como sucede actualmente. Ello, sin embargo, probablemente iría en contra de la idea de remodelar la línea para hacerla más rápida y, por tanto, también más eficaz. Quizás podría buscarse una fórmula que permitiera desdoblar la línea L10 que, a la vez, consiguiera que las zonas actualmente peor comunicadas con el aeropuerto tuvieran, con alguna de las dos líneas que se crearan tras la reformulación de la línea, conexión directa al aeropuerto.

Para acabar, comentar como ejemplo que hace poco mis padres tuvieron que ir de Bon Viatge al Hospital Duran i Reynals (Hospital Oncològic, frente al Hospital de Bellvitge) y, siguiendo las indicaciones del "Vull anar" de la web de TMB, optaron por coger el tram hasta Sant Martí de l'Erm y, allí, coger el L10, que supuestamente les dejaba a sólo dos minutos del hospital. En teoría, esa era la forma más rápida de llegar en transporte público, con un tiempo de viaje estimado en 43 minutos. Sin embargo, mis padres tardaron una hora y 20 minutos y acabaron hartos de dar tantas vueltas para arriba y para abajo por medio Baix Llobregat. Supongo que, en parte, mis padres necesitaron más tiempo del que indicaba el "Vull anar" porque la línea L10 es poco regular y al dar tantas vueltas, a menudo por calles muy estrechas, puede sufrir retrasos.

Para acabar, y aunque soy consciente que se sale del tema inicial, comentar que tampoco creo que toda la culpa la tenga el L10, pues el "Vull anar" a veces resulta muy poco fiable, ya que otra alternativa que daba era coger el tren en Sant Joan Despí hasta Sant Andreu Arenal y, al llegar allí, coger la L1 de metro en Fabra i Puig hasta Hospital de Bellvitge y después caminar 5 minutos. Me da a mí que no es necesario dar tanta vuelta, pues se puede ir en tren hasta L'Hospitalet y allí coger la L1 de metro (Rambla Just Oliveras) hasta Hospital de Bellvitge. El "Sant Joan Despí-Sant Andreu Arenal"+"Fabra i Puig-Hospital de Bellvitge" sí que es dar vueltas tontamente... El L10, a su lado, se queda a la altura del betún...

Nada más. Saludos,

Bonviatger

--------------------
Vagis on vagis, gaudeix del trajecte.
Facis el que facis, gaudeix del projecte.

+Quote Post
UT5960018
Mar 2 2007, 03:00 PM

T-Mes 5 zones

Usuari
938
6-July 06
Castellar del Vallès (Vallès Occidental) / Ocata (El Masnou, Maresme)
51

Jo he fet servir la L10 en dues ocasions: una, per anar de l'estació del Prat fins al centre del Prat (tenia la intenció d'anar a peu, però com vaig veure que l'autobús ja era allà agafant passatge i vaig comprovar el recorregut el vaig pendre; llavors no existia l'autobús urbà) i una altra per anar de <M> Can Boixeres fins al Prat de Llobregat (i transbord a la RENFE cap a l'Aeroport, a l'època de la llançadora cada 20 minuts), i l'he vist bastant ple sempre.

Crec que, de tota manera, és una línia molt llarga i s'hauria de dividir en 2.

--------------------
Avergonit de viure en un país tan sumament ineficient com Catalunya

+Quote Post
Ricard
Nov 25 2007, 06:14 PM

Administrador

PTP Junta
2.464
29-June 06
1

CITA(UT5960018 @ Mar 2 2007, 03:00 PM) [snapback]4505[/snapback]

Jo he fet servir la L10 en dues ocasions: una, per anar de l'estació del Prat fins al centre del Prat (tenia la intenció d'anar a peu, però com vaig veure que l'autobús ja era allà agafant passatge i vaig comprovar el recorregut el vaig pendre; llavors no existia l'autobús urbà) i una altra per anar de <M> Can Boixeres fins al Prat de Llobregat (i transbord a la RENFE cap a l'Aeroport, a l'època de la llançadora cada 20 minuts), i l'he vist bastant ple sempre.

Crec que, de tota manera, és una línia molt llarga i s'hauria de dividir en 2.

Dissabte vaig ser usuari de la L10. Més que un problema de llargària és un problema de traçat monumental. Si la línia és per a comunicar entre sí Sant Just, Esplugues, Cornellà, l'Hospitalet i El Prat, que em sembla del tot necessari, s'hauria de fer amb una línia ràpida sense marejar la gent i buscant una competència mínima amb el vehicle privat. Però sembla com si la L10 s'hagués pensat com un bus de barri unificat de 5 municipis. Espero, desitjo i imploro que aquesta línia sigui replantejada totalment perquè en les condicions actuals només serveix per fer petits recorreguts que no haurien de patir les incertesses d'horari d'una línia llarga. Es veu que el temps de volta d'aquest espaghetti supera els 200 minuts...

Quin traçat proposarieu?

--------------------

+Quote Post
Ramon
Nov 30 2007, 01:04 AM

T-50/30

Usuari
124
2-October 06
Barcelona
150

CITA(Ricard)
Dissabte vaig ser usuari de la L10. Més que un problema de llargària és un problema de traçat monumental. Si la línia és per a comunicar entre sí Sant Just, Esplugues, Cornellà, l'Hospitalet i El Prat, que em sembla del tot necessari, s'hauria de fer amb una línia ràpida sense marejar la gent i buscant una competència mínima amb el vehicle privat. Però sembla com si la L10 s'hagués pensat com un bus de barri unificat de 5 municipis. Espero, desitjo i imploro que aquesta línia sigui replantejada totalment perquè en les condicions actuals només serveix per fer petits recorreguts que no haurien de patir les incertesses d'horari d'una línia llarga. Es veu que el temps de volta d'aquest espaghetti supera els 200 minuts...

Quin traçat proposarieu?

Jo crec que el problema de la L10 és degut, sobretot, al traçat del recorregut a ambdós extrems. És a dir, entre Sant Just i Cornellà, la volta per Sant Joan (TV3) i Esplugues (centre), que la L46 podria cobrir, i la "s" d'El Prat que ja queda coberta per la L11 (que s'hauria de fer definitiva). Jo crec que així guanyaria en puntualitat tant a l'Hospitalet com a Cornellà. Salutacions,

Ramon
 L10.jpg ( 191.02 ) : 109

+Quote Post
santjustenca
Jan 24 2008, 09:55 AM

B.Senzill
*

Usuari
6
22-January 08
2.677

A mi em sembla imperscindible que la L10 conecti Sant Just amb l'Aeroprot, i que ho fés amb un horari regular, fiable i ampli (de bon matí i fins a l'arribada al Prat dels darrers vols de la nit). Actualment no hi ha cap connexió directa i de fet cal anar a BCN, per a fer un trajecte, que en cotxe es fa en 15 minuts si no hi ha embussos. El taxi sant just-aeroport no baixa de 20€.

Tenint en compte que la L10 acaba a Sant Cosme, amb una parada més seria a l'Aeroport, i la gent de Sant just i altres pobles de la comarca feliç!

+Quote Post
Ricard
Jan 27 2008, 02:24 PM

Administrador

PTP Junta
2.464
29-June 06
1

CITA(santjustenca @ Jan 24 2008, 09:55 AM) [snapback]8827[/snapback]

A mi em sembla imperscindible que la L10 conecti Sant Just amb l'Aeroprot, i que ho fés amb un horari regular, fiable i ampli (de bon matí i fins a l'arribada al Prat dels darrers vols de la nit). Actualment no hi ha cap connexió directa i de fet cal anar a BCN, per a fer un trajecte, que en cotxe es fa en 15 minuts si no hi ha embussos. El taxi sant just-aeroport no baixa de 20€.

Tenint en compte que la L10 acaba a Sant Cosme, amb una parada més seria a l'Aeroport, i la gent de Sant just i altres pobles de la comarca feliç!

Si es fes això encara prendria més urgència millorar el recorregut de la L10 per l'Hospitalet per fer-lo més directe, no trobeu?

--------------------

+Quote Post
Josep Antoni
Feb 2 2008, 07:54 PM

B.Senzill
*

Usuari
8
1-September 06
110

Segons el meu punt de vista, el problema no està a l'Hospitalet, sinó a la resta de municipis, on fa de bus urbà encobert.

A més, si algú de St Just vol anar amb autobús fins l'Aeroport, ja ho pot fer. Només cal transbordar al Prat (a qualsevol parada del tram entre l'av. Josep Anselm Clavé i l'estació de tren) amb la línia PR1. Ara bé, comparem els temps: 15 minuts en cotxe, 2 hores en bus.... Qui l'agafarà, santjustenca?

Una mica de seny, si-us-plau!

+Quote Post
« · Autobús · »

Reply to this topicStart new topic
()

: · ·

· · ·

RSS : 24th April 2014 - 12:15 AM